До кол-центру можна звернутися за номером телефону 0-800-501-148 (безкоштовно) та отримати інформацію:
  • про останні зафіксовані показники обліку споживача;
  • щодо стану розрахунків за спожиту електроенергію;
  • щодо договору на постачання електроенергії (укладення договору, зміна договору, неповна інформація у договорі, розірвання договору, комерційні умови оплати, строки підписання договору після подання заяви та ін.);
  • про відключення за несплату рахунків;
  • про виставлення рахунків;
  • щодо ціни на послугу;
  • про зміну постачальника;
  • щодо відшкодування/компенсації (відшкодування завданих збитків, компенсація за недотримання гарантованих стандартів якості послуг);
  • питання пільг, субсидій;
  • інша довідкова інформація.
Кол-центр працює цілодобово та без вихідних.