Від колл-центру можна отримати наступну інформацію:
  • про показники приладу обліку, на які сформовано рахунок;
  • щодо стану розрахунків за спожиту електроенергію;
  • щодо договору на постачання електроенергії (укладення договору, зміна договору, неповна інформація у договорі, розірвання договору, комерційні умови оплати, строки підписання договору після подання заяви та ін.);
  • про відключення за несплату рахунків;
  • про виставлення рахунків;
  • щодо ціни на послугу;
  • про зміну постачальника;
  • щодо відшкодування/компенсації (відшкодування завданих збитків, компенсація за недотримання гарантованих стандартів якості послуг);
  • щодо можливості отримання інформації альтернативним способом з урахуванням особливих потреб споживача
  • інша довідкова інформація.