Про зміни до комерційної пропозиції

На виконання вимог п.13.2 Договору про постачання електричної енергії споживачу та п.13.2 Договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг повідомляємо про зміни до комерційної пропозиції для побутових споживачів (населення), які наберуть чинність з 01.09.2020 року.

Пункт 2.4. розділу 2 «Порядок розрахунків» викласти в наступній редакції: «За ініціативою споживача ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕК" безоплатно надає оформлений акт звіряння спожитої та оплаченої електричної енергії, відповідно до отриманих від оператора системи фактичних показів приладу обліку споживача. Показники лічильника можуть бути надані споживачем до відповідного оператора системи або до ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕК" самостійно не пізніше 3-го числа місяця, наступного за розрахунковим, шляхом повідомлення по телефону чи іншими електронними засобами.»

Доповнити розділ 2 «Порядок розрахунків» пунктом 2.5.: «Оплата Споживачем заборгованості після отримання попередження, вважається здійсненою в установлений строк, якщо він завчасно, до 12.00 години дня, що передує дню відключення, підтверджує сплату заборгованості належним чином (шляхом надання копій платіжних документів). В такому випадку постачання електричної енергії Споживачу не припиняється.»

Пункт 3.4. розділу 3 «Інші умови» викласти в наступній редакції: «ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕК" може інформувати Споживача про стан рахунку (заборгованість або переплата) за електричну енергію у телефонному режимі або за допомогою СМС-повідомлень.»

Доповнити розділ 3 «Інші умови» пунктами 3.5. та 3.6.:

3.5. «Споживач реєструється в особистому кабінеті для отримання можливості проведення розрахунків через вказаний електронний сервіс.»

3.6. «Зазначення Споживачем адреси електронної пошти в заяві-приєднанні, або під час реєстрації в особистому кабінеті є одночасним наданням згоди на отримання рахунків та попереджень про припинення постачання електричної енергії в електронному вигляді за вказаною адресою електронної пошти. Для відкриття отриманої від Постачальника кореспонденції, на електронному пристрої Споживача повинно бути встановлено програмне забезпечення для перегляду електронних документів у форматі *.PDF. Підтвердженням факту одержання електронного документа Споживачем, є факт його направлення Постачальником на вказану Споживачем адресу електронної пошти. Відсутність у Споживача можливості отримати електронний лист на вказану ним електронну адресу або відкрити його через відсутність відповідного програмного забезпечення, не звільняє Споживача від виконання зобов’язань за Договором.»