Шановні споживачі!
Процедура відключення є одна із найнеприємніших , яка може відбутися для обох сторін. Якщо Ваше домоволодіння все таки відключили за борг і Ви не знаєте, що робити в такій ситуації, то ми вирішили створити для Вас інфографіку в якій вказали етапи відключення та підключення постачання електроенергії.
ТОВ “Кіровоградська обласна ЕК” (далі - Постачальник) – відправляє споживачу через пошту лист - попередження про відключення, протягом десяти днів, якщо споживач не реагує на попередження, заяка на відключення Постачальника передається до певного оператора системи розподілу (ПрАТ ”Кіровоградобленерго”, АТ ”Полтаваобленерго”, АТ ”Укрзалізниця”, далі – ОСР). Після отримання заявки на відключення від Постачальника ОСР проводить відключення споживача.
Cпоживачеві після відключення потрібно звернутися до Центру обслуговування споживачів, оплатити за електроенергію та підключення. Після оплати боргу та рахунку за підключення Постачальник передає до ОСР заявку на підключення, з моменту отримання заявки ОСР проводить підключення протягом 3 робочих днів у містах та 7 робочих днів у сільській місцевості.