Письмове звернення до Товариства можна подати наступним чином:
Усне звернення/скарга/претензія може бути надана під час особистого прийому в центрах обслуговування споживачів Товариства або за контактним номером телефону: (0522) 35-82-25.
1. Повинно бути вказано:
2. Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
3. Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.
Якщо в зверненні/скарзі/претензії вказана адреса електронної пошти, номер телефону або така інформація відома Товариству здійснюється надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення/скарги/претензії та строки його розгляду. Попередня відповідь надається протягом 1 робочого дня від дня отримання звернення/скарги/претензії.
Звернення/скарга/претензія розглядається в термін визначений чинним законодавством України.
Телефон для довідок за зверненнями споживачів: (0522) 35-82-25, або електронним шляхом надіславши запит на: kresc@kresc.com.ua, info.centr@kresc.com.ua.
Для надання повідомлення про загрозу електробезпеки необхідно зателефонувати за номерами телефонів: (0522) 35-82-25 або надіслати листа електронною поштою на адреси: kresc@kresc.com.ua. При цьому в темі звернення обов’язково зазначається "Загроза електробезпеки".
Особистий прийом споживачів керівництвом Товариства проводиться лише за попереднім записом: директором Товариства у кожен перший четвер місяця з 14-00 год. до 16-00 год., а також заступником директора Товариства у кожну першу і третю п’ятницю місяця з 14-00 год. до 16-00 год. за адресою: м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 78, 4 поверх, кімната №2.
Попередній запис на прийом споживачів здійснюється за номером телефону: (0522) 35-82-25.
Понеділок – четвер: з 08:00 до 17:15;
П’ятниця: з 08:00 до 16:00;
Обідня перерва: з 12:00 до 13:00;
Субота, неділя – вихідні