«Ми працюємо над собою, щоб бути кращими для Вас»
Дорогі друзі, сьогодні в перший вівторок жовтня ми вдруге відзначаємо «Global CX Day» - «Міжнародний день клієнтського досвіду».
Клієнтський досвід – це враження, яке справляє підприємство на споживача при взаємодії з ним. Він створює думку про компанію та визначає можливість подальшої співпраці – він створює справжню лояльність.
Дослідження показують, що саме враження дуже впливає на ймовірність того, чи буде клієнт користуватися продуктами компанії надалі.
Саме тому ми постійно прагнемо підвищувати якість наших послуг, оптимізовувати наші бізнес процеси, постійно розвивати та поліпшувати культуру обслуговування наших клієнтів для максимально швидкого та комфортного задоволення Ваших потреб в електроенергії. Для нас важливі відносини з Вами Це тернистий та непростий шлях, але ми на нього впевнено встали!
© Ми не ідеальні, але дуже цього прагнемо!