«Я ж все оплатив ще вчора, що за смс про борг?!»
Друзі, можливо Ви отримували такі сповіщення, хоча нещодавно розрахувалися за спожиту електроенергію?
Так, можливо...
Справа в тому, що платежі надходять протягом декількох банківських днів, тож якщо Ви сплатили вчора, а сьогодні отримали сповіщення, це тому що ми ще не бачили коштів на рахунку компанії.
Отже, в цій ситуації Ви завжди можете зателефонувати в Колцентр ТОВ "Кіровоградська обласна ЕК" для уточнення стану рахунку. Або перевірити свій особовий рахунок в мобільному застосунку "КОЕК Мобайл" чи в особистому кабінеті на нашому офіційному сайті.
Але набагато краще попередити проблему, ніж потім героїчно її долати, тож щоб уникнути непорозумінь, сплачуйте вчасно - 10го числа.
З нами швидко та комфортно!