Вас відключили за заборгованість і Ви не знаєте що робити і куди бігти?
Друзі, давайте розберемо послідовність дій які потрібно зробити для відновлення електропостачання.
Крок 1
Перш за все потрібно звернутись до найближчого Центру обслуговування споживачів КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ЕК. На місці наші співробітники нададуть Вам повну інформацію про причини відключення та алгоритм дій для вирішення ситуації.
Крок 2
Якщо Ви не є власником особового рахунку по якому відбулось відключення, візьміть з собою документи, які підтверджують право власності та Вашу особу, для оновлення документів для договору з постачальником.
Крок 3
Так як причиною відключення є заборгованість за спожиту електроенергію, Ви отримаєте рахунок з сумою боргу. Додатково до рахунку за заборгованість, Ви отримаєте рахунок на відшкодування витрат на заходи з припинення та відновлення електропостачання.
Крок 4
Після сплати рахунків Вам необхідно надати квитанції до Центру обслуговування споживачів, написати заяву на відновлення електропостачання за Вашою адресою, і чекати підключення. Згідно Правил роздрібного ринку електричної енергії, в місті підключення відбувається протягом 3х днів, у сільській місцевості – протягом 5 днів.
Хочете, щоб всі ці процедури оминули Вас? Тоді сплачуйте вчасно, та не наражайте себе на відключення!